Самоосвітня діяльність
Завдання:
• Продовжити роботу над підвищенням науково-теоретичного рівня в області теорії і методики викладання предмета «Захист Вітчизни»;
• Розробити методичні рекомендації, дидактичні матеріали у рамках інновації, що реалізовується;
• Вивчити психологічні і вікові особливості школярів.
Основні напрями самоосвіти:
• Професійне (предмет викладання) і методичне (педагогічні технології, форми, методи і прийоми навчання, інформаційно-комп’ютерні технології)
• Психолого-педагогічне (орієнтоване на учнів і батьків)
• Охорона здоров’я
• Психологічне (імідж, спілкування, мистецтво впливу, лідерські якості та ін.)
• Правове
• Естетичне(гуманітарне)
Джерела самоосвіти
: спеціалізована література (методична, науково-популярна, публіцистична, художня), Інтернет; медіа-інформація на різних носіях, семінари, конференції, лекторії, заходи по обміну досвідом, курси підвищення кваліфікації Форми самоосвіти : Індивідуальна – через індивідуальний план, групова – через участь в діяльності районного методичного об’єднаня учителів предмета «Захист Вітчизни», проходження курсів підвищення кваліфікації на базі КВНЗ «ХАНО», а також через участь в житті гімназії..
Очікуваний результат самоосвіти
: • підвищення якості викладання предмета
• розробка сценаріїв позакласних заходів із застосуванням ІКТ
; • розробка і апробація дидактичних матеріалів, тестів, наглядностей, створення електронних комплектів педагогічних розробок; • вироблення методичних рекомендацій по застосуванню нової інформаційної технології на уроках предмета «Захист Вітчизни»; • розробка і проведення відкритих уроків;
• узагальнення досвіду по досліджуваній темі;
• доповіді, виступи на засіданнях МО Заплановані результати самореалізації
: • Розробка пакету матеріалу в електронному вигляді, у тому числі: o комплекту дидактики по предмету (самостійні, практичні і контрольні роботи); o комплекту роздавального матеріалу по предмету (картки, завдання і питання по предмету); o збірки предметних кросвордів o пакету адміністративної документації методичного предметного об’єднання o бази цих методик навчання o пакет сценаріїв уроків із застосуванням інформаційних технологій o пакет бланків і зразків документів для педагогічної діяльності (різні грамоти, анкети, плани і так далі) o комплекту тематичного класного годинника, батьківських зборів або позакласних предметних заходів (пізнавальні ігри, конкурси)
План самоосвітньої діяльності.doc (39,5 kB)